Nicolas Winding Refn gebruikt de kracht van mode voor een vreemde en verleidelijke wereld in deze reclame voor Prada. Beïnvloed door de experimentele cinema van Kenneth Anger en met vleugjes Lynchiaans surrealisme roept deze raadselachtige film een sfeer op die laveert tussen gevaar en sensualiteit.