Tout va bien
Van het regieduo Jean-Luc Godard en Jean-Pierre Gorin (met de naam Dziga Vertov Groep) is Tout va bien een scherpe kritiek op de kapitalistische cultuur in modern Frankrijk. Het is een speelse, baanbrekende kijk op de linkse problematiek in die tijd. Met in de hoofdrol Jane Fonda en Yves Montand.