Wetlands
Helen is een tiener die een moeilijke relatie heeft met haar ouders. Ze brengt het grootste deel van haar tijd door met haar vriendin Corinna, met wie ze het ene na het andere taboe doorbreekt. Ze gebruikt seks als een manier om te rebelleren en de conventionele burgerlijke moraal te doorbreken.
Deze ongegeneerd vleselijke, ordinaire film over een grillige adolescentie is gebaseerd op een autobiografische erotische roman met dezelfde titel en doet zijn kleverige titel alle eer aan: de “wetlands” zijn van een verachtelijke vrouwelijkheid die kleurrijk, jeukend en plakkerig wordt weergegeven.