What Marielle Knows
Julia en Tobias ontdekken dat hun dochter Marielle plotseling telepathische gaven heeft ontwikkeld en alles kan zien en horen wat ze doen. Dit leidt tot situaties die variëren van ongemakkelijk tot absurd en waarbij er plots oncomfortabele waarheden aan het licht komen.
Deze tweede speelfilm van Frédéric Hambalek haalt krachtige satire uit een speculatief scenario over een gedachtenlezende tiener en kreeg een Speciale Vermelding in Berlijn. What Marielle Knows ontdekt problemen onder het oppervlak van het burgerlijke leven en knipoogt met bovennatuurlijk inzicht.