Woman Is the Future of Man
De eerste sneeuw is gevallen in Seoul. Munho, een jonge kunstdocent, ontmoet zijn vriend Hunjoon, een blutte filmmaker die net terug is uit de Verenigde Staten. Na een paar drankjes besluiten ze op zoek te gaan naar Sunhwa, een vrouw op wie ze een paar jaar geleden allebei verliefd waren.
Grimmige seksuele ontmoetingen en afdwalende alcoholische middagen kenmerken Hong Sang-soo’s vijfde speelfilm over de verwikkelingen van een driehoeksverhouding tussen vrienden. Elke scène ontvouwt zich met een openhartige lichtheid, dankzij de afgemeten aanpak van de Zuid-Koreaanse auteur.