In het Polen na WOII worden Wiktor en Zula hevig verliefd op elkaar. Als muzikanten gedwongen om mee te spelen in de propagandamachine van de Sovjet-Unie, dromen ze ervan om te ontsnappen naar het Westen. De kans die zich voordoet om naar Parijs te vertrekken zal hun leven voor altijd zal tekenen.