Dit meeslepende debuut van de Ross Brothers is een panoramisch portret van small-town Amerika, gemaakt met inzicht en genegenheid vanuit de locals. 45365, winnaar van de Grand Jury Prize op het SXSW Film Festival, is een allesomvattende ode aan Sidney, Ohio en haar bonte inwoners.