28 Years Later
Een groep overlevenden van het rage-virus leeft op een klein eiland. Wanneer een van hen het eiland verlaat voor een missie op het vasteland, ontdekt hij geheimen, wonderen en gruwelen die niet alleen de geïnfecteerden, maar ook andere overlevenden hebben gemuteerd.