28 Years Later: The Bone Temple
Terwijl Spike wordt opgenomen in de bende van Jimmy Crystal op het vasteland, doet dokter Kelson een ontdekking die de wereld zou kunnen veranderen.
Nia DaCosta’s gruwelijke vervolg op Danny Boyle’s 28 Years Later is barok met zijn bloedvergieten en satire. Ralph Fiennes en Jack O’Connell zijn heerlijk excentriek als de verwrongen inwoners van een ziek Groot-Brittannië, waar Satan en Jimmy Saville worden aanbeden als goden van de woestenij.