A Big Bold Beautiful Journey
Een fantasierijk verhaal over twee vreemdelingen en de ongelooflijke reis die hen met elkaar verbindt.
Colin Farrell en Margot Robbie spelen twee verliefde zielen die meegesleept worden in een magisch avontuur in Kogonada’s betoverende romantische komedie. Doe je gordel om voor deze kleurrijke reis waarin het dagelijks leven en fantasie samensmelten tot een verrukkelijk geheel.