A Girl Walks Home Alone at Night
In de donkere krochten van Bad City – een wetteloze helse plek vol onderwereldfiguren, drugsgebruikers en pooiers – dwaalt een eenzame vampier rond, gekleed in een hijab en T-shirt. Op een avond ontmoet ze Arash, een Iraanse James Dean-lookalike, en slaat er meteen een vonk over.
Laat de intrigerende titel je verleiden en duik in de mysterieuze wereld van deze feministische kijk op de vampierfilm. Deze verfrissende zwart-wit debuutfilm, die zich afspeelt in Iran, geeft een nieuwe draai aan een genre dat vrouwen afschildert als slachtoffers. Maar dat is nu verleden tijd!