Above and Below
Rick en Cindy zijn een liefdevol, dakloos stel die al heel lang wonen in een tunnel buiten Las Vegas. Dave overleeft in zijn eentje in de woestijn. April heeft een huis, maar de crisis laat haar denken om naar Mars te verhuizen. Een snelle apocalyptische reis door het ongeziene maar echte Amerika.
We houden van visies van landen gemaakt door reizende filmmakers. De Zwitser Nicolas Steiner kijkt op unieke wijze naar Amerikaanse levens en landschappen in deze ongewone en mooie docu die je anders nooit zou zien. Een frisse kijk in de traditie van Twentynine Palms en Zabriskie Point.