Met haar karakteristieke onverschrokken blik gaat Catherine Breillat in haar onderzoek over seksualiteit, verlangen en de relatie tussen man en vrouw tot het uiterste. Het is een pure, kunstige, vaak surreële studie over seks en het menselijk lichaam.