Black Book
Na een roemrijke Hollywoodcarrière met films als RoboCop en Total Recall keerde Paul Verhoeven terug naar Nederland voor één van zijn grootste successen: een spectaculair, veelgeprezen en spannend oorlogsepos – en de commercieel meest succesvolle film in de Nederlandse filmgeschiedenis!