Blackbird Blackbird Blackberry
Etero, een 48-jarige vrouw die in een klein dorpje in Georgië woont, heeft nooit een man gewild. Ze koestert haar vrijheid evenveel als haar gebak. Maar haar keuze om alleen te wonen is het onderwerp van vele roddels in haar dorp. Onverwachts valt ze toch hartstochtelijk voor een man.
Teder erotisch en heerlijk grappig, dit portret van een uitdagende vrouw van de Georgische filmmaker Elene Naveriani mengt moderniteit delicaat met traditie. Dit verhaal over het ontluiken van een genotzoeker zit vol abrikooskleurige warmte en eerlijke schoonheid.