Caligula: The Ultimate Cut
The extensive reconstruction of the notorious 1980 spectacle. Shadowed by the murder of his family, Caligula eliminates his devious adoptive grandfather and seizes control of the Roman Empire alongside his wife Caesonia before descending into a spiral of depravity, destruction, and madness.
First released in 1979 to instant infamy, the star-studded Caligula is now presented in a glorious new cut, painstakingly reconstructed from never-before-seen footage. Fashioning an artful interpretation of a debauched Rome, this refreshed vision of a cult classic continues to seduce and astound.