De zoete roes van zomerdagen maakt plaats voor stormachtige emoties in het onrustige familiedrama van Fernando Eimbcke. Door de zelfontdekking van een puber tegenover moederlijke bezitterigheid te plaatsen, laat Club Sandwich zien hoe rimpelingen van onenigheid kunnen uitgroeien tot een vloedgolf.