Dead Girls Dancing
Tijdens een roadtrip door Italië pikken Ira, Malin en Ka, net afgestudeerd aan de middelbare school, de backpacker Zoe op. Wanneer de meisjes een verlaten dorp ontdekken, beginnen ze te experimenteren met de grenzen van hun verworven vrijheid, ver weg van de verwachtingen van hun ouders en leraren.