Girls Will Be Girls
Nieuwkomer Preeti Panigrahi schittert als tiener die vastberaden haar seksuele ontwaking omarmt in Shuchi Talati’s evenwichtige debuut. Deze cathartische, tactiele film navigeert behendig door complexe relaties en zoekt empathie te midden van de turbulentie van de adolescentie.