In omaggio all'arte italiana!
Jean-Marie Straub herstelt en hercontextualiseert met dit stuk van één van zijn en Danièle Huillet’s Italiaanse films: History Lessons, als vertelling van Brecht’s onafgemaakte historische roman ‘The Business Affairs of Mr. Julius Caesar.’