In the Court of the Crimson King: King Crimson at 50
De laatste bezetting van King Crimson toert de wereld rond ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van een van de meest enigmatische rockbands. Via intieme verhalen en openhartige interviews uit heden en verleden worden de spanningen, toewijding en creativiteit onthuld die de band hebben bepaald.