Kalighat Fetish
De film probeert te dialogeren met de seksuele dualiteit die geassocieerd wordt met de ceremoniële verering van de Moedergodin Kali, de belangrijkste godheid van Calcutta.
Door middel van drie vignetten die de Kali-vereringsrituelen vastleggen, onderzoekt Kalighat Fetish de dualiteit van stedelijke Indiase landschappen die snel evolueren maar ook blijven hangen in de tijd. Ashish Avikunthak’s geïnspireerde gebruik van ritualistische muziek voegt een boeiend ritme toe.