Skateboarders Telly en Casper brengen een dag door met rondhangen, winkeldiefstal, drugsgebruik en het verleiden van meisjes. Ondertussen volgt Jennie het tweetal door heel New York, wanhopig om ze te confronteren met een vreselijke waarheid.