Een gladde en vuile kijk op het klassieke noir-thema, over een gewoon stel dat meegesleurd wordt in misdaad en oplichting. To Late For Tears zit vol warmte en passie. De film van Byron Haskin bevat de femme fatale Lizabeth Scott en de stoere Dan Duryea (Scarlet Street).