Valentín, een politieke gevangene, deelt een cel met Molina, een etaleur die veroordeeld is voor openbare zedenschennis. De twee vormen een onwaarschijnlijke band wanneer Molina het verhaal vertelt van een Hollywood-musical met zijn favoriete filmdiva, Ingrid Luna, in de hoofdrol.
Met haar armen in die van Diego Luna straalt Jennifer Lopez de glamour van het oude Hollywood uit in Bill Condons meeslepende Broadway-verfilming over de militaire dictatuur in Argentinië. Rijke muzikale scenes, die tot bloei komen in Technicolor, laten de verbeelding de vrije loop.