Les misérables
Stéphane werkt sinds kort bij de antimisdaadbrigade in Montfermeil, een buitenwijk van Parijs. Samen met zijn collega’s ontdekt hij al snel dat de spanningen tussen de lokale bendes hoog oplopen. Tijdens een arrestatie worden ze onder de voet gelopen, maar een drone legt de confrontatie vast.