Lesbian Space Princess
Prinses Saira van de planeet Clitopolis draait door wanneer haar vriendin Kiki haar verlaat. Wanneer Kiki wordt ontvoerd door vijandige buitenstaanders, heeft Saira 24 uur de tijd om een vermist koninklijk wapen terug te vinden. De reis doorkruist de queer ruimte en beproeft haar onafhankelijkheid.
Deze uitbundige Berlinale-prijswinnaar transformeert met saffisch verlangen en maffe avonturen coming-of-age-angsten in fantastische wezens en planeten. Met trots draagt Lesbian Space Princess zijn queer-gevoeligheid uit en schiet het naar nieuwe grenzen in animatie.