Als eerbetoon aan haar overleden man Jacques Demy brengt filmmaker Agnès Varda zijn leven en artistieke nalatenschap in beeld door filmfragmenten, archiefmateriaal en interviews met collaborateurs zoals Michel Legrand, Catherine Deneuve, Jeanne Moreau en Harrison Ford te combineren.