Made in England: The Films of Powell and Pressburger
Martin Scorsese viert de nalatenschap van de grote Britse filmmakers Michael Powell en Emeric Pressburger. Met een schat aan clips en zeldzame archiefbeelden onderzoekt Scorsese de gedurfde genialiteit van het duo en hun kolossale impact op de filmgeschiedenis.
The Red Shoes, Black Narcissus, A Canterbury Tale en nog veel meer – Powell en Pressburger waren een legendarisch filmduo. Superfan Martin Scorsese leidt kijkers op een persoonlijke reis door het werk van deze filmtitanen in Made in England, een opzwepende introductie tot een visionair oeuvre.