Pillion
De timide Colin ontmoet Ray, een zelfverzekerde leider van een motorbende. Colins alledaagse bestaan wordt plotseling uitgedaagd wanneer hij een onderdanige relatie met Ray begint, maar hun onconventionele dynamiek stimuleert zijn persoonlijke groei.
De glanzende carrosserie van de motor weerspiegelt de kinky mindgames in het verrassende debuut van regisseur Harry Lighton, een erotische tragikomedie gehuld in gepolijst zwart leer. Harry Melling is hartverscheurend als jonge man die zich onderwerpt aan de woeste wil van Alexander Skarsgård.