Predators
To Catch a Predator was een populair tv-programma waarin kindermisbruikers naar een filmset werden gelokt, geïnterviewd en uiteindelijk gearresteerd. Een verkenning van de zinderende opkomst en verbluffende ondergang van de show en de wereld die deze heeft helpen creëren.
Tv-sensatie To Catch a Predator inspireert talloze internetkopieën met het spektakel van gerechtigheid. David Osit onderzoekt het gevaar van het vermengen van entertainment met publieke dienstverlening en onthult in zijn documentaire de ethische dilemma’s achter het popcultuurfenomeen.