Reality
Een voormalige Amerikaanse inlichtingenspecialist krijgt de langste straf voor het ongeoorloofd vrijgeven van overheidsinformatie aan de media. De gelekte details hebben betrekking op de Russische inmenging in de Amerikaanse verkiezingen van 2016 via e-mails.
Deze meeslepende thriller is gebaseerd op FBI-verslagen en reconstrueert haast integraal de arrestatie en het kruisverhoor van klokkenluider Reality Winner. Met een geweldige Sydney Sweeney in de hoofdrol stelt deze film van Tina Satter de prijs van de waarheid en het machtsevenwicht aan de kaak.