Samsaram Adhu Minsaram
Ammaiyappa Mudaliar is het hoofd van een problematische familie. Zijn opstandige dochter trouwt zonder toestemming, waarna ze scheidt van haar man. Zijn heetgebakerde zoon laat graag zijn vuisten zien. En zijn andere zoon heeft problemen op school. Komt dit nog goed?