Antonio, Francesco en Sergio, drie werkloze jonge mannen met een onbewogen leven, wonen in een arm dorpje in het zuiden van Italië. Ze zwerven door de straten, achtervolgen meisjes en broeden op halfslachtige plannen, maar glijden steeds weg in lethargie.