The Beast in the Jungle
De tijd vergeten op de dansvloer is één ding. Tussen decennia heen en weer reizen bij elk nummer is iets heel anders. Meedeinend op eclectische beats, en verteld door de hese stem van de iconische Béatrice Dalle, geeft dit verhaal een raadselachtige scifi-twist aan de novelle van Henry James.