The Doll
Wanneer Fatma haar intrek neemt in het vervallen herenhuis nadat haar huis is gesloopt vanwege stadsvernieuwing, ontmoet ze Dunya, een Afghaanse vluchtelinge die net is bevallen. De twee komen tot het besef dat zij niet de enige bewoners van het huis zijn.