The Edukators
Met Daniel Brühl in de hoofdrol, laat The Edukators de woede van de studentenrevolutie van 1968 herleven en voedt deze voor het nihilistische begin van de jaren 2000. Natuurlijk licht en handheld camerawerk geven intimiteit en directheid aan deze opwindende visie op de rebellie van generatie Y.