The Feeling That the Time for Doing Something Has Passed
Ann, een ontevreden dertiger uit New York, heeft het gevoel dat ze vastloopt in haar leven. De jaren strijken voorbij in haar lange casual BDSM-relatie, saaie kantoorbaan en ruziënde joodse familie. Naarmate ze zich steeds meer vervreemd voelt, worstelt ze met zichzelf en haar relaties.