Het is zomer. Philippe rijdt samen met zijn vriend Aurélien en diens negenjarige zoon Balthazar. Niemand geeft iets om de vakantiegangers, de snelwegrestaurants of het augustuslicht, en dat stemt Philippe somber. Hij wil deze wereld verlaten, maar Balthazar houdt hem tegen.
In de zonovergoten korte film van Emmanuel Marre, proef je de zomer met rijp fruit, zoute zeelucht en bitterzoete verveling. Deze levendige roadtrip naar het zuiden van Frankrijk straalt de warmte uit van onverwachte vriendschappen, terwijl kinderen en volwassenen levenslessen uitwisselen.