Tokyo Story
Tokyo Story van Yasujiro Ozu is een meesterwerk in subtiliteit en houdt zich niet zozeer bezig met plot als wel met gevoel. Gemaakt in zijn meelevende, contemplatieve stijl, onthult dit gevoelige, stille wonder geduldig universele waarheden over families, en meer nog, de cycli en ritmes van de tijd.