Tommaso
Tommaso is een Amerikaanse regisseur die in Rome woont met zijn gezin. Verward door twijfels en de klappen voor zijn zelfvertrouwen, baant hij zich een weg door het laatste hoofdstuk van zijn leven met een vertekend beeld van de realiteit, terwijl hij zich voorbereidt op zijn volgende film.
Abel Ferrara’s opvolger van Pasolini is een voortzetting van zijn samenwerking met Willem Dafoe, die hier een onvoorspelbaar figuur voor de regisseur vertolkt. Dit werk van desoriënterende autofictie onderzoekt de tol die het maken van kunst eist, terwijl men worstelt met persoonlijke demonen.