Volver
In Madrid moet Raimunda de dood van haar man verwerken, terwijl ze moeite heeft om haar gezin te onderhouden. Omring door drie generaties vrouwen—haar zus Sole, haar dochter Paula en vriendin Agustina—en achtervolgd door haar dode moeder, zal Raimunda werkelijk alles doen om te overleven.
Met de goddelijke Penélope Cruz als frontvrouw en een cast met Almodóvar’s favorieten, zoals Carmen Maura en Lola Dueñas, is Volver een levendig generationeel melodrama over Spaanse vrouwelijkheid en opstand. Almodóvar verkent hoe de geesten uit het verleden ons achtervolgen en ons verlossen.