We're All Going to the World's Fair
Duik in de rabbit holes van de internetcultuur met dit griezelige coming-of-age-verhaal van regisseur Jane Schoenbrun. We’re All Going to the World’s Fair, dat de grenzen van horror opzoekt, is een zenuwslopende koortsdroom over collectieve psychose vanuit het duistere hart van de online tijdgeest.