Steak
Juvenile delinquency gets a retro-futuristic makeover in Quentin Dupieux’s fantastically absurd parody of American teen films, starring the comedic duo Eric and Ramzy. Swapping booze and guns for milk shots and plastic surgeries, the swaggering criminals in Steak stage a whole new kind of rebellion.