The 1,000 Eyes of Dr. Mabuse
The 1000 Eyes of Dr. Mabuse finds that diabolical Weimar name resurfacing in the Cold War era, linked now to the actions of a criminal gang whose methodology resembles that of the same villainous mastermind who gripped Berlin with his menace in the years preceding Hitler.