The Girl Who Kicked the Hornet's Nest
Lisbeth Salander is fighting for her life in more ways than one. Laying in an intensive care unit and charged with three murders, she will have to not only prove her innocence, but also identify and denounce the same corrupt government institutions that nearly destroyed her life.