A man dreams. Awake, he wanders the streets of London as memories of his dream resurface forming a bizarre theory. Reality is not quite the same now.
Emerging from the ruminative realm of deep sleep, this six-minute film beholds the modern metropolis with philosophical eyes. Through grainy distortion and associative montage, director Fulvio Risuleo visualizes slumber’s psychic residue: the restless excitement of nebulous, fuzzy thoughts.