Yatterman
Everyone’s favorite unpredictable workaholic director Takashi Miike (Ichi the Killer, 13 Assassins, uh, Ninja Kids), turns zany (again!) by transforming a 1970s anime classic into live-action mania. Recommended for those with senses of humor and fun, as well as those who are children at heart.