A House in Ninh Hoa
In this fragmented, elliptical documentary on a Vietnamese family, Philip Widmann and Nguyễn Phương-Đan adopt a hypnotic pace alongside deliberate camerawork to unearth an intricate family story. A quiet look at life’s transience, its poignant daily rituals, and the lingering specters of history.