Alias Ruby Blade: A Story of Love and Revolution
The remarkable love story of human rights activist Kirsty Sword and political prisoner Xanana Gusmão. Once an aspiring documentary filmmaker, Sword instead became a revolutionary, smuggling equipment to the Gusmão, the Timorese resistance leader in serving a life sentence in a prison in Jakarta.